6 aylık bebeğim var düzenli olarak emziriyorum göğsüm boşalıyor uzun süre süt memede kalmıyor fakat buna rağmen sol memede şişlik ve ağrı başladı dün akşam. Yatarken ağrıyor dönerken ağrıyor bebeğimi kucağıma alırken memeye geldiğinde canım çok acıyor bunu yaşan oldu mu evde neler yapabilirim önerilerinizi bekliyorum 🥺