Yigitalp2 Doruk_han bende kayısı hosafu yapıp veriyorum bu gün iki gün oldu kaka yapmayali üç gün tutmuştu bundna önce hosaf verip bezi bağladım yapmıştı bu sefer bez bağlayacağım kendisi yapsın
Doruk_han Yigitalp2 aynen alışıyorlar zor bi süreç onları da anlıyorum sonuçta doğduğundan beri altları bağlı farklı bir ortama adapte olmaları gerek benimki lazımlıksız yapmıyor ne yapacağım bilmiyorum bu sefer de onu alıştırma sorunum var 😞