[silindi] Hastane çıkışında doktorumuzun verdiği serum fizyolojik tek kullanımlık değildi açınca bitirmek gerekmiyordu onu bittiğinde eşim izotonik almış minik şişelerde sanırım onlar açılınca bitirilmesi gerekiyor bilmiyordum.Kullandığımızdan beri bebeğimin sesi kısıldı sanki boğazı tahriş oldu.Beklemiş halde kullandığımız için olabilir mi? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim🙏🏻
Janss [silindi] Daha önce burun içine kullanıldıysa mikrop üremiş olabilir . 🤷🏼♀️ İnşallah hemen geçer 🖤