Bende yaşadım bu durumu Allah sabır ve dayanma gücü versin bol bol dua edin onun sizin sütünüze ihtiyacı var s. Bol bol sağın ğöğsünüzü . 37 haftalıkken doğduk acil sezaryen ile . Anne karnında kalp atışı çok yüksekti doğdu direk entübe edildi . Yoğun bakımda onu gördüğüm ilk an tarifsiz bir acı … ama çok şükür buğün 5 aylık olduk . Dediğim gibi onun size , motivasyonunuza , sütünüze ihtiyacı var o küçücük beden her şeyi anlıyor