Merhabalar, ben atandım, 2 çocuğum var. Oglum 3 yaşında, kızım 1 yaşında. Annemle kayınvalidem gelip bakıyorlar sırayla, suanda yarım gün çalışıyorum. Devlette olduğum icin özele göre çok çok çok daha rahat. Atama işine yoğunlaşırsan senin icin daha iyi olur. Özel ders verip en azından para kazanman da branşının pozitif getirisi olacaktır senin icin. Allah yar ve yardımcın olsun