Siirtli_anne56 Öncelikle canım benim düşük kötü birşey değil aslında sağlıksız olan gebeliğinin sonlanması şöyle bak olaya Rabbim diyor ki bu bebek sağlıksız doğarsa çekiçek bazı problemleri olacak o yüzden ben bunu senden alıyorum diyor bunu bana doktorum söylemişti vücudumuz öyle bir mekanizma ki sağlıksız olan gebeligi sonlandırıyor.Ayrica seneler sonrası gebe kalmışın bu çok iyi çünkü arkası mutlaka yakın zaman da olur kaç tane kişi de gördüm korunma mutlaka olur.Rabbim sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin sana🤲