Masalingonunannesi Anneler kizim kac gundur huysuz kakasi ishal seklinde kulaklarini cekistiriyor sacini yoluyor gece uykusuan zor geciyordu biraz once damaklarina baktim damaginin ust kisminda minicik beyaz bir nokta var ve damagin onu arkasi şişmiş cikacak mi dismi oluyor cok agliyor resim alamadim. Diş ise kac gunde surer acaba.
Hyz Masalingonunannesi aynen diş diş gibi kardeşim bizde aynı durumdayız hatta biri patladı diğeride şişmiş gelir inşallah bir iki güne o da
_hamisanne Masalingonunannesi canım kaç aylık ya tam olarak aynı şeyleri yaşıyoruz ama bizde sisiklik beyazlık yok kulak çekmesi huzursuzluk uykuya dalmama en önemlisi ishal 😖
Masalingonunannesi Çok değişik oldum gece beni cok zor emdi tetagil surdukten sonra biraz rahatlayip emiyor uyuyor tavsiyeniz varmi. Birde asiri agrisi var agri kesici kullansam kac saat arayla vermeliyim
Deletedmom27337 Masalingonunannesi her gece biz calpol ve tetagil kullanıyoruz o yüzden diş dönemlerini kolay atlatıyoruz. İçmediğinde huzursuz oluyor kızım. Aynen diş ishal huysuzluk falan yapar. Tetagili günde en fazla 6 kez kullanabilirsiniz
Gerbera19 Saydığınız belirtiler diş belirtileri bende tetagil kullandım ama öyle aman aman bi fayda göremedim osanit diş topundan çok memnuniyet var isterseniz onu deneyin, patlamak üzereyse 1 2 güne çıkıp rahatlıyorlar genelde
Masalingonunannesi Insallah ya cok kotu duurmda kuzum disin tirtiklari olur ya sanki onun minicik tanesi cikmis gibi
Masalingonunannesi Deletedmom27337 bnde oyle yapiyim o zmn teşekkür ederim bni emmemeside bundan olabilir mi birde ne kadar sürede agriis gecer tam cikincami her tarafi patlayınca mi 😔😔
Deletedmom27337 Masalingonunannesi aynen büyürkende biraz ağrı yapar diyorlar siz devamlı tetagil sürüp rahatlatın bebeğinizi :) bunun ağrısı bitince diğer diş ağrısı başlıycak yani artık önünüzde uzun bir diş çıkarma süresi var hazır olun :))
Masalingonunannesi Deletedmom27337 ac ac nasil olcak kusura bakmayin sizide darladim sabah sagip verdim ictiydi biraz once verdim cok az icti surekli agliyor kucagimda da durmuyor indirme diyor indirmiyorum yine ağlıyor. Hepsimi boyle agrili geçiyor herkes ilk dis en zoru azi disleri haric diyorlar
Deletedmom27337 Masalingonunannesi bizim 8 tane çıktı hepsini de büyüdüğünde fark ettim şükür o yüzden zorluk hiç yaşamadım 🙈 ek gıda alıyordur bebeğiniz öyle doyurmaya çalışın. Diş dönemi ağzına soğuk şeyler verin deniyor. Dondurma yapıp verin yada ağız mendilini ıslatıp buzluğa atın dondurun verin eline rahatlasın
Masalingonunannesi Deletedmom27337 ayy masallah size bizimki ortaligi yikiyo 😔 o aglayinca bnde iyice uzulup panikliyorm hepsini denedim hicbir ise yaramadi wn son eczaneden bitkisel dis jeli getirtmistim pndan sürdüm simdi uyuyakaldi
Masalingonunannesi Deletedmom27337 beni emmeyi birakmaz umarim bu zmnaa kadar emme reddi falan hicbisey yasamadiydik
Deletedmom27337 Masalingonunannesi ağrıdandır o ağrısı hafifleyince emmek istiycektir siz devamlı teklif edin. Geçmiş olsun :)
Masalingonunannesi Sontvbukucu minicik bir beyazlik var sadece daha ve bugun acayip zor birgun geçiriyoruz