Arkadaşlar 2 ay 3 günlük bebeğim var,dün kuaföre gidip biraz saçlarımı toparlatmak istedim dipleri boyamadan.Fakat hem yanımdaki arkadaşım hem kuaför beni saçımın röfle haricinde toplanmayacağına kimyasal içeriği olmayan bir açıcıyla yapacağına ve deriye temas etmeyeceğine ikna etti doğum sonrası o değişim toparlanma isteğiyle kabul ettim.Ama içim sıkıldı çok pişman oldum varmı yaptıran yaptırıp bi zararını gören bana bi el atın😔