Benim kızım 28-29 aylık falan aşağı yukarı 1 ay oluyor kreşe vereli,ben iznim bittiği için yani mecburiyetten verdim kızımı kreşe.Gerek arkadaş edinsin gerek oynasın gerekse öğrensin diye kreş fikri yattı aklıma araştırdım verdim bir yere içime sindi çok şükür 🙏🏻 Genel olarak söyleyecek olursak da kızım kreşe alıştı kreşte gayet uyumlu sakin anladığım kadarıyla çünkü hiç bir şikayet almadım öğretmenimizden 😂 yemeğini falan yiyor uykusunu uyuyor vs. Asıl mesele bence kreşten döndükten sonra eve gelince oluyor,benim kızım aşırı hırçınlaştı ister istemez bize kızıyor onu bıraktığımız için 🥺 ama genelleme yapacak olursak kreş meselesi kızıma bir şeyler kattı katmaya da devam ediyor gibi,en basiti herşeyi kendisi yapmak istiyor,ayakkabılarını çıkarıp ayakkabılığa koyuyor kendi kendine yemeğini yiyor vs. Biraz uzun oldu ama umarım fikir olmuştur 🌸