Nastatr
Bizde 9 haftalığız. Doğduktan 1 hafta sadece memeydi sonra doktor takviye olması için mamaya başlayalım dedi bende önce meme sonra sindirince bi 15 dk falan sonra mama olarak ilerliyorum.
Mama için de ben kendim çok araştırdım.
Baby Goat keçi sütlü mamasını kullanıyorum. Yerli tübitak onaylı ve içeriği temiz bir mama kesinlikle tavsiye ederim. (Tortulu oluyor diye yorumlar okursanda güzel çalkalayıp suyu doğru ısıda olunca tortu çok az oluyor ve katkısız olduğu için tortulu olması normal.Katkı maddeli olunca direk eriyor zaten. Ayrıca kokusuna takılma balık yağı var içerisinde ve tertemiz tam yağlı keçi sütlü olunca evet ağır kokuyor ama biz değil bebeğimiz içiyor.Çoğu anne kötü kokuyor diye bebeğine vermekten vazgeçmiş onlara da bence kulak asmamalısın. İçeriğinin temiz olması en önemli etken)