1prensannesi06 Yaa ben az önce bebeğime pirinç unu ile muhallebi yaptım içine de biraz muz ezdim tatsız diye yedirdim ama şimdi de kabız olursa diye korkuyorum pişman oldum yedirmese miydim keşke 6 aylığız 5. Ayda başladık tadımlar bitti bu arada :(
deniz-95 1prensannesi06 1 çay kaşığı zeytinyağı verin olma ihtimaline karşı. Ama bişe olmaz diye düşünüyorum
thecamellia 1prensannesi06 ay ben bi kere yaptım aşırı kabız oldu birdaha vermedim inşallah olmaz sizinkide kabızlık masajı var youtube da bakın ona yapın işe yarıyor
35lavanta 1prensannesi06 zeytinyağı ekleyin içine yada pirinç unu kabız yapar zaten birde muz taçlandırır dahada birdakine irmikle yapın 🌸
Talhaninannesiii 1prensannesi06 hergun yerse muzu kabiz olmaz demişti doktorum ilk kez yedi ise de azbisey Zeytinyağı ekle cnm💕
1prensannesi06 deniz-95 zeytinyağını direk mi içiriyim meyve püresinin içine mi katıyım yoksa direk içmez gibime geliyor birde bu işe yarar mı
1prensannesi06 thecamellia yaa gerçekten mi aşırı vicdan azabı çekiyorum şuan yedirmeseydim keşke geçenlerde muz vermiştim iki gün önce bi tık kabız oldu yaparken zorlandı ama ertrsi güne geçti 3 gündür vermiyordum bugün tekrar verdim keşke vermeseydim :(
deniz-95 1prensannesi06 içiyor içiyor merak etme☺️ Bundan sonraki her muhallebisine de zeytinyağı eklersin ☺️
1prensannesi06 thecamellia işe yarar mı birde direk mi yoksa meyve püresinin içerisine katsam olur mu yoğurt falan yedirsem çalıştırır mı bağırsaklarını
1prensannesi06 35lavanta işte sonradan bende öyle düşündüm keşke yapmasaydım yedi de yani of üzüldüm şuan:(
thecamellia 1prensannesi06 yok kendinizi kötü hissetmeyin pirinç unu vermesekte sonuçta katı gıdaya başladılar illaki kabız olacaklar sizi telaşlandırdırysam kusura bakmayın bebekten bebepede değişir sizinkini yapmaz kabız belki
thecamellia 1prensannesi06 yarar ben rahatsızlnadığı zaman beriyorum doktorumda demişti bi çay kaşığı verebilirsin diye makatınada sürün pamukla yumşatır kolay yapary
1prensannesi06 Talhaninannesiii 3. Yeyişi bilemedim ya 2 gün vermiştim üst üste bi tık kabız olmuştu 3 gün falan vermedim bugün tekrar verdim keşke vermeseydim :(
1prensannesi06 thecamellia yok ne özrü estağfurullah sadece çok pişman oldum verdiğime bu zeytinyağını bidahaki öğününde meyve püresine katsam olmaz mı ne kdr sürede etki eder ya da hemen mi içirmem lazım
thecamellia 1prensannesi06 rahatsızlandığı sürece içiriyorum ben ama arada bi vermenizde sıkıntı olmaz herhalde tam bilmiyorum yanlış bişeyde söylemek istemem ama zeytin yağı iyidir az bişey koyun yeter
1prensannesi06 deniz-95 kesinlikle eklerim artık sade vermeyi deneyim mi o zaman çay kaşığı ile bi zararı olmaz demi tek verince
deniz-95 1prensannesi06 yok canım olmaz. Bende bazen muhallebisine katmayı unutunca koyuyorum. Kendi doktorumuz söylemişti kabız olmasın diye. Zeytinyağından zarar gelmez. Ama hakiki zeytinyağı olsun.