OnurToprak Arkadaslar hangı marka vıtamın kullandınız kendınız ıcın🙏🏻 Bebeklerımız ıcın en her turlu ilaçlardan korkuyoruz malum. Sizlerin önrileri nesir
Mucizemtaham Dodex iğne kullandım b12için ama dvit kullanmadım halan yok pişmanım ama halen kullanmıyorum 😂