Sontvbukucu Meteee ne zaman ki durduk yere sut akmamaya başladı o zaman bırakmıştım. Yani 4 5 aylikken
Asyaveannesi04 Meteee bebeğim 5 aylık hala kullanıyorum bırakmayı da düşünmüyorum açıkçası şimdi dişleri de çıkınca daha fena yara olur diye bulandan Allah razı olsun 😂
Sontvbukucu Meteee puhahaha yani ilk başta yara diye kullandim baya geçirdi yaraları ama sütüm akıyordu. O da akan sutu tutuyordu saat basi bosaltiyordum. 4 5 aya kadar kullandim.