Birisibirisi Kızlar kızım elimdeydi bi an döndü sehpaya tırmandı ve sehpaya ağzını vurdu alt dudağının altı kesildi avuttum ettim bi baktım kesik biraz var krem dikiş falan tavsiyeleriniz nedir başına gelen var mı
annediyebiri Birisibirisi kızımın iki defa kesildi öyle kendi kendine kaynadı belki yanlış yaptık ama soğuk şeyler yedirdim acısı geçsin diye
Zelzele Birisibirisi cok gecmis olsun benimde sehpaya çarptı 1 bucuk yasinda kulagi kesilmişti dikis atmışlardı bnde getirin bi doktora acile
nur-nr_123 Birisibirisi riske atmayın dikiş vs olmasa bile açık yara olduğu için enfeksiyon riski olur enfeksiyoe vs kaparsa daha zor olur gidin belki enfeksiyon kapmaması için krem vs verilir
Birisibirisi annediyebiri sizinki derin miydi hafif açık ama dikiş atılmaz bizim burası ilçe zaten yapıştırma yoktur
annediyebiri Birisibirisi evet dişi kesmişti birinde yüz üstü düşüne birinde kardolap keskin kenarına vurmuş oda öyle kesildi annem vardı yanımda o geçer dedi bende dikişe götürecektim bakamıyordum bile