Kızlar kırkı çıktı fakat Ilk bebeğim merak ediyorum ne gibi değişiklikler oluyor? Kırkına kadar huysuz olan uslu, uslu olan huysuz oluyor diyorlar doğru mu? Bu gaz sancıları bir nebzede olsa azalıyor mu yoksa daha mi beter oluyor? Huyları felan değişti mi anlatır mısınız. Benim bebeğim huy değiştirdi sanırım sürekli ağlıyor kasıkta fıtık var etkisi olabilir mi ara ara ağlayan çocuk şuan sürekli ağlıyor uykusunda bile sürekli emek istiyor tamam gazı var ama bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim