[silindi] en büyük yanılgı burada işte adı tadım. Yemeyecek, tadını alacak. Yiyen bebek yer de önemli değil. Zorlamayın. Bebeğimin 10 ay 21 günlükken dişi çıktı. O zamana kadar pankek de yedi, ekmek de yedi, köfte de… Damaklarıyla eziyorlar çünkü. Güzelce ezip yanağının içine bırakın damağıyla ezmeyi öğrenecek zamanla. Çok acele ediyorsunuz