Kadersizxww Bu gelişim sürecinin bir parçası. Evet zor bir dönem, ama etrafını yeni yeni keşfediyor. Gördüğü şeyleri önce eller, ağzına atar tadına bakar, yere atar sesini dinler. Sert, yumuşak, soğuk, sıcak bunların hepsi onun için yeni deneyimler. Her birimiz böyle öğrendik 🙏🏻 Ona kızarsanız inatlaşır ya da korkup çekinir ve gelişimi zarar görebilir.. Gerçekten tehlikesi olan şeylere erişimini engelleyip ya da kesin kural koyup, geri kalan şeyleri makul bir şekilde tanımasına izin verin. 2 yaşa doğru biraz daha düzene girecek inşallah, biraz sabır 🙏🏻☺️