Ebrkhvc Süt alerjimiz çıkınca alerji maması kullandık ve bebeğim beni gece dışında emmek istemiyordu 3 gündürde gecede emmek istemiyor.Meme reddi yaşıyoruz.Bu durumu yaşayan varmı ne yapmalıyım çok üzülüyorum:(