Pandispanya Kizlar 3 ay önce doğum taptım doktor agdaya gidebilirsin dedi ama tam karnımda dikisimin üstünü de aldırdm. Sorun olur mu? Oyle olsa doktor o bölgeye dokunma diye uyarırdi diye düşünüyorum. Sorun olur mu sizce
Gokcennderenn Pandispanya valla ben 9 ay jilet vurdum düşük riskim vardı diye doğum yaptım korktum bide 3 aylık olduk bı cesaretle gittim boş boşuna beklemişim hiç bir şey olmadı
Pandispanya Selin1234 canim sagol açıdan ziyade dikiş üstü riskli olur mu diye korktum da dikiş artik geçmiştir dimi