Merhaba anneler. 28 günlük bebeğim acıkıyor, ağlıyor aranıyor. Emzirmeye alıyorum 2 dk sonra uyuyor. Bebeğimi besliyemiyorum. Doğdugunda küvezde kalmıştı biberona alışmıştı. Şimdi biberonu bıraktık. Emmeye çalışıyoruz. Ama oda olmuyor. Kilo kaybı olacak diye korkuyorum