Merhabalar tecrübeli anneler. Bebeğim daha 1 aylık olmadı yediklerime çok dikkat ettiğimi düşünsemde gazı hep oluyor. İnternette bazı aynı besinler bile gaz yapıyor/yapmıyor olarak çıkıyor. Neler gazz yapmıyorrr??? Bildiğiniz tüm ürünleri yazarmısınız rica etsem