emirela merhaba ben şuradan anlıyorum, göğsüm o şeyi yediğim gün veya akşam yediysem ertesi gün daha dolu oluyor, ve bebek içtiğinde daha fazla yutkunma oluyor. Her gün dolu olmayan göğüs bir yiyecekten birkaö saat sonra doluyorsa aa bu yaradı diyebiliyorum. Hoş benim sütüm kesilmeye doğru gidiyor bebeğim emmiyor bu yüzden ne de yesem artmıyor, en önemlisi bebeğin sık sık emmesi.. ama küçükken öyle anlardım.