Alparslan27 merhabalar. Beneğim 4 ay 21 günlük ve 2. Aydından beri ayakta sallayarak uyutuyordum gazından dolayı baslamıstık ve bırakamadık bugune kadar. Artık saatlerce sallamak, bıraktıgım gibi uyanması, kısa kısa uykular canıma tak etti. 1 hafta olsu tam bugun sallamıyorum. Birden kestim. Yanına uzandım gece uykusuna geçerken ve pış pış sesi açtım elime uyku arkadasını verdim. Saçlarını okşadım yüzünü sevdim. İlk gün tam 1 saat sürdü uyuması. Sonra azalarak devam etti. Ve suan çok şükür maximum 10 dk içinde uyumuş oluyor. Dediğiniz sıkıntı bizde de vardı tam dalacak gibiyken ağlamaya baslıyordu dalamadıgı için sinirleniyordu ama önemli olan orda pes etmemek. Alın kucagınıza sakinleştirin tekrar yatırın.