1prensannesi06 Ayy ne çok post açtım sabah sabah 😅 neyse konuya giriyim molfix kullanıyoruz beli iyi geliyor hani sıkma falan yok hatta daha yer bile var cırt cırtlarında fakat lastikleri iz yapmaya başladı bir büyük numaraya mı geçmeliyim bu durumda
Hellomoto 1prensannesi06 ben lastiklerini çıkartıyorum sıkmasın diye büyük beden bile lastiği iz yapıyor
Perihan_ertugrul1 1prensannesi06 iz yapmayan bez mi var canım ya iyi diye prima kullanıyorum bebeğime iz yapıyor aynı bizimde sıkma falan yok kilosuna göre kullanıyoruz bezi bi ara büyük beden denedik yine iz yaptı
happy___ 1prensannesi06 sıcaktan iz yapıyordur. Bir de molfix çok kalın diğerlerine nazaran sert bir dokusu var . Ben yazın gündüzleri bağlamak için günlük rahatlık olanlardan alacağım daha ince . Sleepy kullanıyorum ben .
1prensannesi06 Hellomoto ben bunu daha önce yaptım ve ne zaman kaka yapsa çıkardı molfixde koparttığım zaman ne zaman ki koparmayı bıraktım o zaman bu sorun çözüldü bu kdr iz yapmıyordu önceden ama son zamanlar baya iz yapmaya başladı bilemedim ki
1prensannesi06 Perihan_ertugrul1 önceden bu kdr iz yapmıyordu sanki ne biliyim kıp kırmızı kesik gibi iz oluyo bezini açtığımda bide alınca 100 lü paket alıyoruz bide kullanamazsak diye endişe ettim
1prensannesi06 happy___ molfix uzun süre sızdırmıyor bu yüzden tercih ettim slepy galan gece değiştirmezsem sızdırıyor molfix taktığımda gece bebeğimin altını açmıyorum