Merhaba arkadaslar, bugun 75 gun oldu dogum yapali, ama hala lekelenmelerim devam ediyor. Mesela 3 gun normal akinti, bir gun leke oluyor. Ben memlekette dogum yaptim, doktorumu aradim rahim duvarin kalinlasmistir korkma dedi. Ama ben korkuyorum acikcasi. Var mi bu durumu yasayan? Suan bulundugum yerde de iyi bir doktor yok. Devlette de randevu zor. Napacagimi bilemiyorum ☹️