Merhaba kızlar birşey sormak istiyorum bebegim dogdugundan beri kafa hakimiyeti vücut hakimiyeti olsun hep cok iyiydi masallah. 3 ayına girince ayakta durmak ıstedıgı ıcın belinden tutup ayakta bakınıyor ve etrafı izlemeyi seviyor aynı sekilde devamlı dönüyor asırı hareketli olmaya basladı. Pusetıne koydugumda bile durmuyor kafasını kaldırıyo sanki kalkıp yürüyecek kurtlu 😂 şuan 4 ay 1 günlük olduk ayakta tutup cogunlukla baktırıyorum saglam basıyor yani acaba böyle tutmam da bi sakınca olur mu ki ve yatar pozisyondayken ellerinden saglam tutunca kendisi kalkıyor acaba bi sıkıntı olur mu bu sekil yapmam da bilemedim. Teşekkür ederim simdiden 🥰