Bebeğim 3 buçuk aylık gündüz artık uyumaya başladı maşallah maşallah ama nasıl ? Basında oturuyorum sürekli sallaya sallaya. Hep kımıldıyor uyanmaya çalışıyor. Azıcık evimin işini yapayım diyorum kameradan bi bakıyorum kımıl kımıl. Neden sizce bi önerisi olan var mı? Atak haftası değil onu atlattık ondan sonra gündüz uyumaya başladı zaten önceki hayatımızda gündüz uykusu yoktu 😂