Oldugugibibiri 360 modeli Omni 360 Omni cool Bu modellerden birini almak istiyorum. Satan var mıdır? Deformesi ve renkte solma olmayan, yeni gibi tercihimdir. İstanbul Avrupa yakasındayım.
Eylemmmmkarsak Ben de bebeğime aldım sizin dediğiniz marka değil ama hiç kullanmadım bebeğim rahat etmedi. Fotoğraf atmayı bilmiyorum. Nasıl atabilirim fotoğrafını
Oldugugibibiri Anasayfada sol üst köşedeki 3 çizgiye tıkayın. Resim yükle yazıyor. O sitede resmi yükleyip sonda kopyalama yaparak buraya yapıştırabilirsiniz.
Deb290818 Oldugugibibiri Oldugugibibiri bende var omni 360 cool olması lazım ama emin olamadım cool oluşuna en fazla 5 bilemedn 8 kez kullanmışızdır oğlum çok hareketli olduğundan pek istemedi. Gri renk tutumluannede satıyırum kullanıcı adı burak şimşek bakarsınız isterseniz
Oldugugibibiri Deb290818 uygulaması o kadar kötü ki kullanıcı adınızı bulamıyorum Link vs paylaşmanız mümkün mü?
Eylemmmmkarsak Oldugugibibiri evet her yöne olanı yeni doğan aparatı da var ama benim bebeğim pek sevmedi 350 düşünüyorum.
Eylemmmmkarsak Oldugugibibiri sıfırı 800 lü bişey ve ben hiç kullanmadım. Tabi yine de siz bilirsiniz 🙂