Merhabalar 38 günlük bir bebeğim var şimdilik sadece emziriyorum hiç mama vermedim. Bebeğim gün içinde ya da gece farketmeden en geç 1,5 saatte bir emiyo bu süre maksimum uyku saati zaten.Onun dışında uyanık olduğu zamanlarda yarım saatte bir bile emdiği oluyo. Ben hiç sağım yapamadım sütümün miktarını hiç bilmiyorum çişli bez sayısı ve kilo alımı iyi olduğu için doktorumuz sütün yeterli mama verme dedi. Tabi çok merak da ediyorum ne kadar sütüm var insan gözüyle görüp emin olmak istiyo anne olunca tatmin olmak zor biraz 😬 Onu da geçtim zor bi anda elimde hiç değilse bir öğün verebileceğim bi süt bulunsun istiyorum ama bebeğim hiç boş bırakmıyo. Sizin aynı aylarda olan bebekleriniz nasıl veya nasıldı ve nasıl sağım yapabildiniz bana bi yol gösterebilirseniz sevinirim.