Gulra bende bebeğim ilk doğduğunda sizin gibi telaş yapıyorum şimdi azıcık daha uyusa diye gözünün içine bakıyorum 😀 sarılık riski ilk 10 gün bende doktora gece 5 saat uyuyor dediğimde dedi riski yok bırak uyusun diye gündüz de uyanıyordu altını değişip emziriyordum tekrar uyuyordu uzun bir süre böyle devam etti bizim.