Benim tam 35 gün ağlaya ağlaya emzirdim hatta senin dediğin gibi krem kullaninca iyileşiyor gibiydi emince saginca aynıydı ama emzirdikce geçecek ve kanlı süt bişey olmazmış doktorum öyle dedi sağım yaptiginda kanlı sütü verme ama emerse kanlı emebilir ben en son genel cerrahiye gittim fito diye bi krem Verdi ve inanirmisin sadece iki günde geçti ama mutlaka yıka vermeden ve emzir lütfen ben aciyo diye emzirmedim sütüm azaldı bu arada kantoron kırmızı sarı tahin üstü yağ garmastan kaymak zeytinyag aynisefa kremi lanolin lansinoh hepsini kullandım emin ol en iyisi fito yaşadığım için biliyorum Allah yardımcın olsun