deletedmom719 benim bebeğimde öyleydi ve büyük kızım 2 sefer boğulma tehlikesi atlattı 2 yaşındayken üzümden 3,5 yaşındayken zeytinden o yüzden bu konuda psikolojim o kadar bozuldu ki her sefer genzine kaçardı yanlızken çocuğu emzirmek istemezdim emzirmeyi bırakmak istiyorum diye ağladım hatta çocuk doktorumuza daha 1 aylıkken oda bana sütün sulu olduğunu nefesini kesecek bişey olmadığını falan anlattı biraz emmeyi öğrensin alışacak artık kaçmayacak dedi gerçekten de öyle oldu 2 aylıkken falan normale döndük bi de bana sütünü önce çok az sağ sonra ver çok tedirgin oluyosan demişti ondan da fayda gördüm