Kızlar merhaba geçen gün burada gebelik testi resmi paylaşmıştım hayali bir ikinci çizgi varmı diye hatta kimse gorememisti iki gün önce Çarşamba günü sağlık ocağında kan verdim sonuç bugün çıkmış beta HCG 6 çıkmış bana çok sınırda bir değer gibi geldi adetime iki gün falan var geçen ayın 4ünde olmuştum genelde her ay bir iki gün oynar benim varmı boyle bir durum yaşayan acaba bugün evde gebelik testi mi yapsam çizgide koyulaşma olacak mı diye