Dün 4 aylık olduk ve yakşalık 4 gündür, hergün artarak giden bir meme reddimiz var. Memeye bağımlıydı. Biberonu biliyor biberon istiyor. Biberonuda reddediyor. Uykuya dalamıyor 😢 dünden beridir emzik almaya başladı. 4 aydır verememiştim. Çocuğun tüm huyu değişti nerdeyse. Bu dönemde alışkanlıklar kalıcı olurmuş. Hata yapmaktan korkuyorum 😓 neyi yapmamamı önerirsiniz ?