Annakarenina_19 Merhaba anneler, bebeğimin çenesinin alt kısımlarında isilik var 15 gün oluyor tamamen geçmedi hala. Çocuk doktoru önemli birşey değil normal dedi ama ben gördükçe üzülüyorum kafama göre birşey sürmek de istemiyorum yaşayan var mı ne yapılabilir
1Beybiletto Annakarenina_19 hicbirsey sürmeyin krem vs şeyler gözenekleri tıkadığı için dahada cogaltiyor bol bol yıkayın