Besin alerjisi yüzünden ve kilo alamamasının yüzünden mamaya geçirdi doktorumuz 1 haftadır mama alıyor alerji maması 3 saatte bir 120-100 arasinda yiyor daha fazlasini istemiyor ama 1 haftalık başlangıçta sadece 40 gr almış 1 haftada 40 gr kafayı yiyeceğim suan 5700 doktorum kilosunu az buldu ama mamalardan sonra iki üç gündür kusuyor çok sık her yemesinden sonra kusuyor kesik değil su gibi yedigini çıkarıyor idrar tahlil istedi bugun doktorumuz yarın çıkacak çok canım yanıyor ne yese çıkarıyor napacağımı şaşırdım 😔