nur-nr_123 Mavi_deniz kayınvalidem karnıyarıklık kızartıp tepsiyle koyup donduruyor sonra poşetliyor cnm
EkiminAnnesi Mavi_deniz karnı yarık yapacak gibi yapıp kızartıp atıyor annem. Sonra çıkarıp yumuşayınca doldurup pişiriyor çok lezzetli oluyor 🤍
Muhasebeciana Mavi_deniz çiğ olarak hic atmadim bence suyu salar oyle. Közlenmis olarak atiyorum ben hep onda bile su saliyo ama cok guzel yine ayni olarak kaliyor
Deletedmom_72 Mavi_deniz Soğanla domatesle kavur bir güzel tabi zeytinyağıyla.Soğuduktan sonra buzdolabı poşetine koy at buzluğa mis gibi oluyor