Merveada21 bnmyavrm göbek deliği bir parmak ovumu dışına çıktı Allah vermesin kesinlikle farkedilmeyecek bişi değil yani Allah şükür bağırsaklari geliştikçe kaka ve gaz yapması düzeldikce göbek fıtığımizda gecti
Idilg Merveada21 merhabalar bizimde ne yazıkki gobek fitigimiz var sürekli ikinmaktan dolayi… Sizin ne zaman düzelmeye başladı
Merveada21 Idilg 2aylikken gaz damlasına başladık 3 buçuk aylıkken ikinmalar geçti gazını kakasını rahat yapmaya başlayınca göbeği de yavaş yavaş içine girdi