bnmyavrm Belirtileri nelerdir acaba ? Yüzünde kırmızı benek benek sivilceler var isilik dedi ebe.emerken cok sancilaniyor kakasını zor yapıyor gunde 1 2 kere normal mi gazlı bi bebek mi yoksa alerjik mi belirtiler nelerdi acaba
momandad_16 bnmyavrm kakasını kontrol etmen lazım mukuslu kanlı köpüklü kaka belirtileri yenidoğanda cilt döküntüleri olabiliyor kakasından anlayabilirsiniz o yüzden
Aselzumra23 bnmyavrm bizimde aynı şekilde doktoru süt ürünleri tüketme çikolata ve yumurta beyazı tüketme dedi ne yicem bende bilmiyorum artik
bnmyavrm momandad_16 kakası normal yanj kanli degl sari Pütürlu hafif mukuslu asiri yapışkan degl.meme ve mama yiyor bilemdm cok sanci cekiyor gazdan mi baska birsye mi ben mi evham yapıyorm
minikfarem__ bnmyavrm kırmızı olanlar isiliktir fazla sıcak tutmayın terlemesin. Gazı vardır annesi ikinmasi normal. Ayrıca bazı mamalar bebekte sancı, gaz yapıyormuş mamayı değiştirebilirsiniz
Htctrgyblg bnmyavrm bnmyavrm benimde 2 aylik bebegim var. Dün alerji teshisi konuldu. Buyuk ihtimal sute dedi doktor. Mukusluydu diskisi ve kan vardi. Antialerjik mamaya basladik bende diyete basladim sut iceren hicbir seyi tuketmiyorum.bende sizin gibi hem emziriyorum hem mama yediriyorum hal boyle olunca hem mama degisiyor hem siz diyet yapmak durumunda kaliyorsunuz.
minikfarem__ bnmyavrm 35 günlük mü? Alerji değildir o zaman. Alerji yaklaşık 2 ay civarında ortaya çıkıyor
momandad_16 bnmyavrm yani 2 3 kaka yapması normal bence bebekten bebeğe değişir kabız olmuş olabilir mi
Tugce minikfarem__ Bu Bilgi doğru değil. Bebeğim doğduğu andan itibaren alerjikti. 7 günlük kakada kan oldu. Günde 20 kez kaka yapardı. Çok zor zamanlar geçirdik. 4-5 günlükken süt, 10 günlükken çoklu gıda diyetine girdim. halen devam ediyor
bnmyavrm minikfarem__ tamam kuzum mama gunde 1 ya da 2 kere veriyorum .peki gunde kac kere büyük tuvaletini yapmalı
bnmyavrm fadjobe87 başka belirti warmiydu acaba.gaz mi alerjimi anlayamıyorum cocugum uyuyamiyi kivraniyo resmn
deniz-95 bnmyavrm eğer kokuyorsa muhtemelen alerji canım. Bi doktora görün dilersen 15-20 gün diyet yaparsın yüzü geçene kadar sonra yavaş yavaş açarsın diyeti. Ben 3 ay yumurta ve süt ürünleri diyeti yapmıştım. Şu an bir problemimiz yok şükür 🤲🏻