10+19günlük bebeğim bir gün ara ile ihsal halinde dışkılıyor 2 3 haftadır böyle doktora gitdik su ver dedi sorun yok dedi geçer dedi ama hala geçmedi . Çocuk zayıfladı bide ıştahsız ne yapmalıyım yardım . Diş çıkarmadan ola bilir diyolar ama altda iki dişi çıkdığında böyle belirtiler yoktu . Üst damağı kırmızı ve şiş halinde bilmiyorum ne yapıcağımı. Kimi doktor diş çıkarma döneminde bebek ıhsal olmaz diyor kimde olur kime inanacağımı şaşırdım he bide bir günde 4 fazla dışkılıyorsa bu ıhsalmiş diyerleri sayılmazmış