Merve6066 lansinoh kullanıyorum, çok memnunum akıtma yok.
Ama şöyle bir şey söyleyeyim, facebookta emzirme akademisi diye bir gruba üyeyim ve orada 2 - 2,5ay civarından sonra alıştırma bardağı öneriyorlar meme reddi olmaması için. Ucu silikon olan ve akıtmayan bardaklardan. Benim kızım da 3 aylık, en baştan beri lansinoh kullanıyorum evet memnunum ama uzun süreli biberon kullanımı da meme reddi yapar diye korkmuyor değilim. Ben de 3 ay doktor kontrolünden sonra alıştırma bardağına başlayacağım. İsterseniz siz de o gruba bi göz atın.
Kusura bakmayın epey uzatmışım 🙈 fikir olsun diye yazdım.