Nurnur1111 Kızlar dün 2 aylık bebeğime su verdim maşallah sabah aşırı rahat bir şekilde kakasını yaptı ağlamadı hiç 😄suyla alakası varmı acaba sizinde başınıza böyle birşey geldimi 😄 ben su vermeye devam edeceğim 😄
Annesinin_kuzusu00 Nurnur1111 Tabikide alakasi var bagirsak sindrimlerinin en buyuk problemide yeterince sivi tuketmemrk.Bebeklere 6.aya kadar su vermeyin diyen doktorlari hic dinlemedim.Kizima digdu dogali su veriyirdum.Su vermenin neresi zararli ki.
Nurnur1111 Annesinin_kuzusu00 vallahi yararlı olduğunu ben bugün gördüm 😄 siz ek gıdaya ne zman başlıyorsunuz
Annesinin_kuzusu00 Nurnur1111 kizim 23 aylik ben ek gidaya 6 ayliken baslamistim.Kizim dogdu dogali mama iciyor.Kendi doktoruda mama ictigi icin su vermen gerektigini soylemisti.