Kızlar merhaba,
Kızımı sütten kestim dün itibari ile fakat göğüslerim süt dolmuş hatta süt geliyo bile… Bununla birlikte göğsümde ağrı var bişeye değse hemen canım çok yanıyor. Bu konuda herhangi bir fikrimde yok. Bunun için herhangi bişey yapmama gerek var mı ? Yoksa kendisi mi geçer