Dorukprens Alnalprdha Ayni durumdayiz, ateşli ve ağzına lokma almiyo. Bende süt yada ayran tarzi bişey içirip ilacını o şekilde veriyorum.
Aezgi Alnalprdha muzlu yoğurt verseniz biraz pekmez koyup hem tatlı gelir hosuna gider hemde yoğurt hararetini alır iyi gelir soğuk midesini ferahlatır
Alnalprdha Dorukprens yok ya bizimki hiç yemiyor içmiyor sadece su meyve suyu bile verdim ama hayır Allah yardımcımız olsun 😔
Alnalprdha RuzgarMommys evet yani çocuk çok haklı 😢 3 yaşında canım anne sütü almıyor keşke olsaydı dedim yani hiç bişey sürmüyor ağzına
RuzgarMommys Alnalprdha Hasta olunca vücut savunmaya geçiyor ve bide yemekle onun sindirimiyle yorulmak istemiyor o yüzden hasta olunca sıfır iştah malesef :/ Siz ilaçlarini vitaminlerini verin toparlasin yemeye başlar . Sevdiği şeylerden vermeyi deneyin ufak ufak biraz iyi olunca yağlı tuzlu sekerli seyler vermeyin.
Alnalprdha RuzgarMommys gerçekten öyle verdim sadece çubuk kreker kabul etti oda 2 tane biraz toparlasin ondan sonra yer inaallah ya
Alnalprdha Aezgi hiç yer mi zaten böyle iştahsız bir çocuk iyice öyle oldu sabahtan beri neler denedim ama ilaci verdim mecbur
Prensannesiyimm Alnalprdha bizde hastayız doktorumuz su dahi içse kafi demişti ben arada Şırıngayla süt veriyordum en azından öyle içiyordu bir deneyin isterseniz
Birkullanici Alnalprdha benim gittiğim doktorlar aç tok ilacını ver diyordu .ne yazdı size ? Ateş dülürücü antibiyotik aç da verilebiliyor yemeyen çocuğa yapacak bişey yok .herhalde kusmasın diye tok diye belirtmiştir
Dorukprens Alnalprdha hangi ilaç bu arada? Çünkü ilaçların çoğu tok yazsa da ac içilebiliyo. Bir tek dolveni 2 lokmada olsa bisey yedirerek verilmesi gerekiyo. Tamamen ac dokunuyo.