Selam anneler ve anne adayları aklıma şöyle bir başlık geldi kızım 6aylık oldu sayılır ve bu Zamana kadar şunu şöyle değil böyle yapsam dediğim şeyler olduğunu fark ettim ve belki sizlerinde bu cümleyi kurmaması ve gelecekte de sizin yorumlarınızla bu cümleyi yenilememk için bu konuyu açtım: benimkiler şöyle? Şimdiki aklım olsa...
- Kendiliğinden sallayan beşik alırdım.
- Kocaman bebek arabası yerine doana nın katlanabilir oto koktuğu olabilen bebek arabasını alırdım (tabi 2.el) almayanlar araştırsın derim 🤔
- Madela mı nedir o marka anne memesine en yakın biberonmuş göyaaa hiç almazdım.
- hastalanmamak için çaba sarf ederdim aksi halde anneden bebeğe solumum yoluyla hemencik gelebildiğini öğremdim.
- bez slinge para vermezdim
- Banyo ve kova ilk 5 ay kullanılıyor temi kullanılmış tanıdıklarn varsa alınabilir 5 aydan sonra fiskiye ve kucakta yılanıyorlar
şimdilik bu kadar 🙂