BuseBlt Hilalinannesiiiii normalde 6. ayda ama biz sadece mama ile beslendiği için doktorumuz 4. ayda başla dedi ben 5. ayda başladım tadimlara ☺️
ikibebedublekahve Hilalinannesiiiii 5 ay 9 günlükken yoğurtla başladık bugün patates püresi vericem yoğurtla ☺️
Hilalinannesiiiii BuseBlt 4ncu ayda neden bashlamadin acaba canim merak etiimde bizde sadece mamaylayi 3aylikigiz
Sahingiller Aysegul93 ikizlerim oldukları için sütüm yetersiz geliyor sadece mama da vermek istemiyorum artik yavaştan baslayacam doktorumuzda verin dedi bir problem görmedi
Aysegul93 Sahingiller anladım merak ettim de benimde sütym azalmaya başladı artık bizde beşinci aya giriyoruzda doktora danışmak istiyorum bende
Sahingiller Aysegul93 aynen canım danış öyle ver.. Gerçi bazı doktorlar olumlu bakıp sıkıntı görmüyorken bazıları olumsuz bakıyor 😊
Aysegul93 Sahingiller aynen ya hemşireyim ama bende arada kalıyorum şu an artık doktor ne derse ona uyacagim
Sahingiller Aysegul93 bende Aynen öyle canim hemsireyim..doktora danıştigim için verecem yapacak bir şey yok artık😊
BuseBlt Hilalinannesiiiii açıkçası bebeğim yutamaz vs diye düşünüp korktum ☺️ o yüzden beş aylıkken başladım