Ben 4 ay 13 gündür bebeğime kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Herkes bana aynı şeyi söyledi bende bildiğimden vazgeçmedim. Bebekten bebeğe değişiyor. Herkes başkalarının dediği ile hareket ettiği için maalesef kimse kullanmak istemiyor. Öyle bir problem yapsa devlet neden versin 😀 Gaz problemi de yediğiniz içtiğiniz şeylerden oluyor maalesef.