Azramina Kızlar bebeğim doğduğundan beri yüzünde egzama gibi kızarıklık oluşuyordu geçmeyen bazı günler azalsa da genel olarak sürekli vardı kullanmadığım ilaç krem vs hiçbir şey kalmadı. Geçenlerde tesadüfen eşim tükettiğim yumurtadan olabileceğini söyledi. Ben de düzenli olarak yumurta yiyen birisiyim günde mutlaka iki tane haşlanmış yumurta yerim üç gündür yumurtayı bıraktım bıraktığım günden itibaren bebeğimin yüzü pürüzsüz oldu tek bir kızarıklık bile kalmadı. Şimdi sorum şu sadece yumurta mı tüketmemem gerekiyor yoksa içerisinde yumurta olan bir şey demi tüketmemem gerekiyor mesela kek tüketebilir miyim?
deniz-95 Azramina bu alerjisinin boyutuna göre değişir. 10 gün daha tüketmeyin sonra kekte deneyin eğer tepki vermezse demek ki fırında pişirilmişi tolere edebiliyor.
iremferdi Azramina hiçbir şekilde yumurta tuketmemelisiniz kızımda da var ve içinde yumurta olan bir tatlı yediğimde emdiği zaman boynunda egzaması alevlenip kıpkırmızı oluyor ertesi gün
Veragillerden Bizim yumurta alerjimiz var. Emziriyorum. Doktorumuz kekin içinde dahil hiçbir şekilde tüketmememi söyledi. Sıkı diyetteyim. Yumurtasız kekler var, hiç farkı yok onları deneyin bu süreçte isteğinizi onunla bastırın.
Tpk Veragillerden merhaba bebeğinizin sadece yumurta alerjisi mi var süt ve süt ürünleri alerjisi de var mı, hangi mamayı kullanıyorsunuz acaba?
visnelikadin Yumurta kesilen bıçakla dahi birsey kesip yememelisiniz paketli gıdalarda eser miktarda yazsa bile yememelisiniz 1 ay sonra 1 yumurtalı bir kekle denersiniz eğer bebeğiniz tepki vermezse geçmiş demektir 8 aydır yumurta süt ve süt ürünleri buğday susam dana eti kuruyemis alerjik bebeği olan bir anne olarak konuştum 😄😄 ben çok araştırıyorum mesela yumurtasiz makarna alacaktım ama yumurtalı makarna ile aynı banttan çıktığı için alamadım anında etkiliyor bizi çok geçmiş olsun
Gkceeb visnelikadin yaaa ben makarna yiyorum yumurtasız diye aynı makina da mı yapılıyormuş 🤦🏻♀️Ne yiyeceğimi şaşırıyorum
Veragillerden Tpk Yumurta ve kuruyemişe var. Süt ve süt ürünlerine yok çok şükür. O yüzden mamamızı kullanmaya devam edebiliyoruz. SMA optıpro kullanıyoruz. Süt ve süt ürünlerine karşı olsaydı kullanmayacaktık. Ama çok şükür ki yok süt ve süt ürünlerine.
Tpk Veragillerden teşekkür ederim 🙏🏻 Bizimde süt bitti yumurta ve yer fıstığı kaldı alerji mamasını da asla kabul etmiyor bunu duyduğuma çok sevindim bizde normal mamaya geçebiliriz artık demekki. Size de çok geçmiş olsun 🙏🏻
Veragillerden Tpk Ay size de çok geçmiş olsun. 💐 Yine de doktorunuza bir danışın, sebep olmak istemem. Geçmiş olsun. 💐💐
Fatosyyn Alerji olup olmadığını nerden anladınız testle mi yoksa kan tahlilinde falan belli oluyor ki kızımda bir kaşıntı var vücudu benek benek havalar ısındığındam beri var salı günü alerji bölümüne randevumuz var bakalım doktor ne yapacak
iremferdi Emelmiray kan testi yapılmadı deriden yapıldı ama deriden de çıkmadı gizli alerji dedi doktorumuz diyetle yumurtaya alerji olduğunu anladık