Honki_Ponki MatmazelDeniz Pizza, pide ,pogça her hamur işini atıyorum dondurucuya canımız isteyince çıkarıp ısıtıyorum fırında yada tost makinasında mikrodalgam olmadıgından ben bu sekilde yapıyorum