Merve3333 iki gün önce oğlum sünnet oldu.Bugun baktığımda pipisinin üstünde sarı yapışkan birşeyler var.İnternetten baktım pek birşey bulamadım.Cocugu sünnet olup böyle olan oldu mu?Hastaneye götürecektim randevu yoktu.
Bebegimm1 Merve3333 sarimiydi yesilmiydi tam hatirlamadim doktora resmini cekip atmistim kullandigimiz ilacin kalintisi demisti onemli degil demisti gecmisti sonra
tazebiirannee Merve3333 benim oğlumda bi kaç gün önce oldu normal sarı akıntı olması 1 haftaya geçer dedi
Bebegimm1 Merve3333 doktorun surdugu kremin kalintisi yani bana oyle demisti.siz doktorunuza ulaşın yinede
Gurbetkan Merve3333 bizde devlette olduk aynı şey bizde de oldu enfeksiyon dedim değildir doktor normal dedi 1 haftaya geçer
Bebegimm1 Merve3333 diger annelerin bebeklerindede aynisi olmus demek ki normal bir sey doktorla konusmama baktim hastanede kullandiklari ilacin kalintisi demis bende enfeksiyon falan sanmistim kolay kolay enfeksiyon kapmaz hemen.size antibiyotikli krem vermistir onu kullanin kisa surede geçer birde ben ilik suya oturtuyordum hizli iyilessin diye
Merve3333 Bebegimm1 krem vermedi.Enfeksiyon kapmasin diye sürekli açtım.Bizde suya oturttuk.Kaynanam enfeksiyon mu kapmış deyinxe korktum.
Bebegimm1 Merve3333 yok enfeksiyon olsa diger belirtiler olurdu o akinti geçer merak etmeyin suya oturtunca suya yayilir ben elimle suda temizlerdim orayi